مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-23اجتماعي

شهر زیست پذیر نیازمند مشارکت اجتماعی در امور شهر است


کارشناس برنامه ریزی و محیط زیست شهری، شهر زیست پذیر را نیازمند مشارکت اجتماعی مردم در امور شهر دانست و گفت: مدیریت شهری بر همه نهادهای موجود در شهر تاثیر مستقیم دارد.

- ایسنا/گیلان کارشناس برنامه ریزی و محیط زیست شهری، شهر زیست پذیر را نیازمند مشارکت اجتماعی مردم در امور شهر دانست و گفت: مدیریت شهری بر همه نهادهای موجود در شهر تاثیر مستقیم دارد.

عماد مطالبی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در شهرهای ما یک نوع سردرگمی و دوباره کاری و اتلاف انرژی در مدیریت شهری وجود دارد، اظهار کرد: این وضعیت سبب ناهماهنگی بین ساختار و اجزای شهری شده و در نتیجه عدم پاسخگویی به نیازهای شهروندان به طور محسوسی در نگاه مدیریت متمرکز شهری وجود دارد.

وی با بیان اینکه عدم مدیریت یکپارچه و ناهماهنگی در اجرا موجب ناسازگاری در عرصه های خدمات رسانی به شهروندان شده و می تواند نارضایتی عمومی و شهروندی را به دنبال داشته باشد، افزود: شهرها با در نظر گرفتن توسعه شهری و رشد جمعیت در سال های اخیر نیازمند یک مدیریت یکپارچه شهری می باشند تا پاسخگوی حقیقی نیازهای شهروندان باشند.

این کارشناس برنامه ریزی و محیط زیست شهری ادامه داد: مزیت های شهری از نظر اجتماعی و فرهنگی و کالبدی و طبیعی و اقتصادی به گونه ای است که مردم از مدیریت شهری یکپارچگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر زیست پذیر نیازمند مشارکت اجتماعی در امور شهر است

شهر زیست پذیر نیازمند مشارکت اجتماعی در امور شهر است